Klantenservice 030-6341750

                                  8% korting op 2 of meer Airex producten

Treursteun

Hieronder vindt u de benodigde informatie voor het huren van een treursteun na een maculagat-operatie.
 
De huuraanvraag:
u kunt een aanvraag voor het huren van de treursteun doen binnen onze openingstijden op 030-6341750 of door het sturen van een mail naar info@convet.nl Bij een telefonisch aanvraag kunnen wij u direct aangeven of wij een treursteun beschikbaar hebben en hoe wij uw aanvraag verder zullen verwerken. Indien u de aanvraag per mail doet dan zullen wij u z.s.m. de aanvraag per mail bevestigen en u aangeven hoe wij het zullen inplannen.
 
De huurperiode:
bij het huren van de treursteun wordt uitgegaan van de dag van operatie. Afhankelijk van de beschikbaarheid laten wij het pakket met de treursteun een paar dagen eerder door DPD bij u afleveren zodat u in alle rust kunt bekijken hoe de treursteun het beste kan worden gebruikt tijdens uw herstel. De huurperiode wordt echter gerekend vanaf de dag van operatie tot de dag dat het pakket via PostNL naar Convet wordt teruggezonden.
 
De kosten:
de volgende kosten worden in rekening gebracht:
€ 35,00 per week
€   5,50 per dag
€   6,20 om het pakket bij u te laten afleveren
€   6,20 om het pakket retour te sturen
Als de treursteun na ontvangst niet wordt gebruikt dan zullen 2 dagen huur en de verzendkosten van € 12,40 in rekening worden gebracht (=totaal € 23,40)
 
Het retour sturen:
in het pakket zit een geadresseerde en gefrankeerde retoursticker om het pakket via PostNL naar Convet terug te sturen. U dient alles weer in het pakket te stoppen en deze vervolgens goed dicht te maken. De meegeleverde retoursticker dient u over de oude adressticker heen te plakken en daarna het pakket afgeven bij een postagentschap. Zodra Convet de treursteun retour heeft ontvangen zullen wij u per mail of per post een factuur toesturen over de huurperiode. U dient deze factuur aan Convet te voldoen.
 
Beschikbaarheid:
wij hebben een aantal treursteunen beschikbaar voor de verhuur. Het kan echter voorkomen dat alle treursteunen zijn verhuurd en/of zijn gereserveerd waardoor wij uw aanvraag niet kunnen verwerken. Wij brengen u hiervan tijdig op de hoogte.
 
Uitstel of annulering van uw operatie:
indien u bij Convet een aanvraag heeft gedaan voor het huren van een treursteun en de operatie wordt uitgesteld of geannuleerd dan vragen wij u vriendelijke dit ons direct door te geven. Wij zullen uw aanvraag dan aanpassen of laten vervallen. Mocht de treursteun al zijn verzonden dan zullen wij in overleg een passende oplossing zoeken.